If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Кайо, това масло влиза в значително по-натоварени режими от тъпата хидравлика по колите ни. В хидравликата ни има до 20-25 атмосфери налягане. МХЛ работи на доста по-високи налягания и при много по-високи натоварвания. Освен това работи и в механизми в които е от голямо значение да има ми мажещи свойства.
А сайта какво да каже?!
Нали трябва да си продават супер специалните масла.
Пак казвам, От поне 15 години си карам с такова и никога не съм имал проблеми. Даже ми се струва, че и рейките протичат от него по-рядко.
Споделям само своя опит.
Всеки може да прави каквото си иска.
Абе той и оня от рекламата от 10 години пие само сода за газове
Кайо, това масло влиза в значително по-натоварени режими от тъпата хидравлика по колите ни. В хидравликата ни има до 20-25 атмосфери налягане. МХЛ работи на доста по-високи налягания и при много по-високи натоварвания. Освен това работи и в механизми в които е от голямо значение да има ми мажещи свойства.
А сайта какво да каже?!
Нали трябва да си продават супер специалните масла.
Пак казвам, От поне 15 години си карам с такова и никога не съм имал проблеми. Даже ми се струва, че и рейките протичат от него по-рядко.
Споделям само своя опит.
Всеки може да прави каквото си иска.
Дали ще дам 6-8 лева за МХЛ или 12 за Тутела де е разликата бре Морди?
Тоя МХЛ освен едно БДС и некво ISO.....
И аз имам дългогодишни наблюдения над МХЛ (32) и смея да твърдя, че това е едно много добро масло за употреба в различни промишлени хидравлични системи.
Това обаче не го прави непременно по-добро от предписаните течности за дискутирания случай, поради простата причина, че обикновено при промишлените системи температурата на хидравличната течност се подържа прецизно.
Температурният режим е много важен момент. Това дали МХЛ e по-подходящо масло при широк температурен диапазон, в това не съм сигурен.
И аз имам дългогодишни наблюдения над МХЛ (32) и смея да твърдя, че това е едно много добро масло за употреба в различни промишлени хидравлични системи.
Това обаче не го прави непременно по-добро от предписаните течности за дискутирания случай, поради простата причина, че обикновено при промишлените системи температурата на хидравличната течност се подържа прецизно.
Температурният режим е много важен момент. Това дали МХЛ e по-подходящо масло при широк температурен диапазон, в това не съм сигурен.
Ще ти отговоря само на тебе, защото иния двамата по-горе; единия е висок, а другият надалече.
Те щели да ме линчуват с мастика и чувство за хумор...
Все едно не ме знаят, колко съм държелив.
Та по темата: вярно е, че много от промишлените системи имат както охладители, така и нагреватели и маслото се държи в едни граници от 60-80 гр. Но съм го виждал как работи и на доста по-високи температури.
Не го налагам на никого. Просто аз съм доволен от него и до сега нямам задръстена рейка.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Ще ти отговоря само на тебе, защото иния двамата по-горе; единия е висок, а другият надалече.
Те щели да ме линчуват с мастика и чувство за хумор...
Все едно не ме знаят, колко съм държелив.
Та по темата: вярно е, че много от промишлените системи имат както охладители, така и нагреватели и маслото се държи в едни граници от 60-80 гр. Но съм го виждал как работи и на доста по-високи температури.
Не го налагам на никого. Просто аз съм доволен от него и до сега нямам задръстена рейка.
Споко, нищо не съм ти чел, просто предполагам какво си написал и ти отговарям!
А как се държи при зимни условия например - студен страт при -25 грагуса?
Може да звучи като реклама за XADO продуктите са безизветни за нас ако се растърсите ще се убедите опитвал съм други техни продукти на други автомобили найстина с проблеми.Продуктите са качесвени и работят небих писал нещо което несъм изпробвал като всичко е толкова ефтино втора ръка опитаите с xado да се обедите в положителния ефект.
Споко, нищо не съм ти чел, просто предполагам какво си написал и ти отговарям!
А как се държи при зимни условия например - студен страт при -25 грагуса?
Веднага ти отговарям от опит.
При минус 27 не съм забелязал да имам проблеми. Точно толкова паднаха няколко години подред градусите в Костинброд сутрин.
Ако имаше проблем, щях да ви кажа. Не съм идиот, та да ви давам акъл, от който да си строшите колите.
И не забравяйте, че хидравличната рейка помага, а не поема целия товар на волана. Там където се поема целия товар от системата, циркулират в широките граници от двигателно, до диференциално масло.
Просто не се плашете!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Може да звучи като реклама за XADO продуктите са безизветни за нас ако се растърсите ще се убедите опитвал съм други техни продукти на други автомобили найстина с проблеми.Продуктите са качесвени и работят небих писал нещо което несъм изпробвал като всичко е толкова ефтино втора ръка опитаите с xado да се обедите в положителния ефект.
Аман па ти с това,XADO.....тва си е чисто Садо.....
Здравейте,колеги.Решил съм да сменя маслото на хидравликата,не че има проблем,но просто имам ново масло.Въпросът е,че искам сам да си го сменя,а не знам как.Бихте ли ми казали?Новото масло,което имам е на Шел.
Comment